Tomáš Zahálka působí jako zkušený specialista v oblasti e-commerce, s důrazem na strategické SEO a PPC kampaně pro internetové obchody. Svou kariéru v online marketingu a projektovém řízení zahájil již v roce 2010, kdy se podílel na rozvoji významných e-shopů a získal tak hluboké zkušenosti v optimalizaci internetového prodeje. Jeho přínos je uznáván zejména u e-shopů na platformě Shoptet, kde Záhalka působí jako Zlatý Shoptet Partner a významně se angažuje v technických aspektech SEO. V roce 2024 získal ocenění vítěze plebiscitu Orlové E-commerce v Českých Budějovicích, což potvrzuje jeho silnou pozici mezi odborníky v oboru.
Zahálka je charakteristický inovativním postupem, jenž směřuje ke snižování závislosti klientů na placené PPC reklamě prostřednictvím dlouhodobých a udržitelných organických metod. Díky jeho činnosti dosáhla řada e-commerce projektů značného úspěchu. Svou práci vykonává z Českých Budějovic a prezentuje se jako spolehlivý partner v oblasti digitálního marketingu.
Webové stránky | Počet hodnocení | Hodnocení |
---|---|---|
4 | 5.0 / 5 | |
firmy | 3 | 100.0 / 100 |